*

Τελευταία θέματα

Αποστολέας Θέμα: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες  (Αναγνώστηκε 27601 φορές)

G.M

  • Επισκέπτης
Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« στις: Ιανουάριος 19, 2015, 09:48:11 μμ »
Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες καλή λινουξ - ερωτική χρονιά έστω και καθυστερημένα.
Λίγα πράγματα μπορούμε πλέων να απολαύσουμε εμείς οι φτωχοί   τζάμπα , κάποια από αυτά   είναι τα λινουξ και ο έρωτας (όχι το γαμήσι).

Δεν σας κρύβω ότι είμαι λίγο στεναχωρημένος, για τον λόγο ότι ο  παρά λίγο μέντορας μου γέροντας  Παΐσιος ανακηρύχθηκε άγιος από την  Εκκλησία της Ελλάδος και δεν μπορώ λόγο αφραγκίας να πάω να προσκυνήσω στον τάφο του.

Ουρές για να προσκυνήσουν τον Παΐσιο
http://tvxs.gr/news/ellada/oyres-gia-na-proskynisoyn-ton-paisio-binteo


Για να μην σκάσω κάθισα και δούλεψα κάποιες παλιές μου σκέψης, φωτοδότης και οδηγητής  σε αυτή την επίπονη προσπάθεια μου  αποτέλεσε ο προφήτης Μπακουνίσιος.

Δείτε : Η δημοκρατία τους, η νεωτερικότητα και το πολιτικό ψέμα

https://athens.indymedia.org/post/1538573/

https://www.scribd.com/doc/253099079/%CE%97-%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CE%A4%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B7-%CE%9D%CE%B5%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%9A%CE%B1%CE%B9-%CE%A4%CE%BF-%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C


υγ. έβαλα και την αναβάθμιση όλα κομπλέ, γιαυτό δεν απασχολώ την κοινότητα.




« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2015, 09:48:35 πμ by G.M »

Αποσυνδεδεμένος MFD2HDX

  • Δακτυλικό αποτύπωμα
  • Cool Mint Expert
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 10
  • Seeking the truth.
    • Προφίλ
    • Debox Gnu/Linux Live CD
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 20, 2015, 12:19:45 μμ »
Μια που έχουμε εκλογές μαζί με την εορτή του Οσίου Μεγαλομάρτυρα Νικολάι Μπουχάριν (15 Μαρτίου είναι βασικά...τεσπα) ας μου επιτραπεί να γράψω 2 σκέψεις.

Κάντε ότι σας έρθει στο κεφάλι στις κάλπες αλλά -παρά τα όρια της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας (ο θεός να την κάνει)-  δώστε σε ένα κόμμα (που σας αρέσει) την ψήφο σας. Μην πείτε..."εγώ θα κάτσω σπίτι" και όλοι το ίδιο είναι. Δεν είναι αλήθεια !
Σε τελική η ψήφος είναι μια επίλογη. Και σε τελική είναι τρελό να διαλέγεις λειτουργικό για το pc σου...και να μην διαλέγεις για την χώρα σου.

Αυτά...
MFD2HDx
5FAC 2126 60E4 A507 AE59 3B03 089E 91AC AC56 C3C1

G.M

  • Επισκέπτης
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 20, 2015, 01:02:13 μμ »
 * Ρε συναγωνιστή MFD2HDx είμαι μπερδεμένος και αναποφάσιστος, βοήθα με να επιλέξω  κοματο - λειτουργικό

* ρε τον φουκαρά τον Μπουχάριν τον έφαγε η σταλινο-μαρμάγκα.

“ όλοι το ίδιο είμαστε λαός και κολονάκι
και όλοι έχουμε καρδιά σε τούτο τον κοσμάκη”!!!

 (δεξιόστροφο λαϊκό άσμα).

“ τι σου χο κάνει και με διώχνεις σαν ζητιάνο
είμαι φτωχόπαιδο τι θέλεις να σου κάνω,
θέλεις να πεθάνω;
 Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά
Εσύ αν έχεις πλούτη... εγώ έχω καρδιά,
θέλεις να πεθάνω;”

(αριστερόστροφο λαϊκό άσμα)


Μια από της μεγαλύτερες αμαρτίες (μεγαλύτερη και από τα εφτά θανάσιμα αμαρτήματα ) είναι να πας να ψηφίσεις και να βγάλεις μόνος σου τα μάτια σου, εγώ την έκανα την αμαρτία το εξομολογούμε, είμαι 55 χρονών και πήγα και ψήφησα μια φορά το 1981 την εποχή που είχε ποινή     γιατί ήθελα να μπαρκάρω στα καράβια και δεν θα μου έδιναν άδεια εξόδου και αηδίασα.

Είδα να φέρνουν έναν γερο και μια γρια, ο γέρος κατάκοιτος στο φορείο και η γρια σε καροτσάκι -μάλλον από μαλάκυνση- να ψηφίσου για να μην χαθούν τα ψηφαλακια,  σκεφτικά ότι αυτοί με την ψήφο τους θα καθορίσου για την επόμενη τετραετία που θα έχουν πεθάνει το μέλλον της νέας γενιάς. Μήπως είμαι ρατσιστής; και έχω τάσης ολοκληρωτισμού; αφού η καθολική ψηφοφορία είναι δημοκρατικό δικαίωμα.

Η απόλυτη αφαίρεση της  έννοιας του πολίτη είναι ότι τον μετατρέψανε σε οπαδό, ψηφοφορώ, καταναλωτή και κατά συνέπεια κυβερνώμενο .

Ένας έτερος προφήτης έλεγε: (ρε μανία με τους προφήτες)

Κυβέρνηση ανθρώπου από άνθρωπο σημαίνει δουλεία.

«Να σε κυβερνούν σημαίνει να σε παρακολουθούν, να σε επιθεωρούν, να σε χαφιεδίζουν, να σε καθοδηγούν, να σε νομοθετούν, να σε ρυθμίζουν, να σε περιορίζουν, να σε κατηχούν, να σε νουθετούν, να σε ελέγχουν, να σε αποτιμούν, να σε κρίνουν, να σε λογοκρίνουν, να σε διοικούν, άνθρωποι που δεν έχουν ούτε την αξία ούτε την αρετή για να το κάνουν.

Να σε κυβερνούν σημαίνει με κάθε ευκαιρία, σε κάθε σου κίνηση, να σε σημειώνουν, να σε καταχωρούν, να σε καταγράφουν, να σε τιμολογούν, να σε σφραγίζουν, να σε καταμετρούν, να σε ταξινομούν, να σε εκδίδουν, να σε απολύουν, να σε εξουσιοδοτούν, να σε υποσημειώνουν, να σε νουθετούν, να σε εμποδίζουν, να σε μετασχηματίζουν, να σε ευθυγραμμίζουν, να σε διορθώνουν.

Σημαίνει, με τη δικαιολογία του δημόσιου οφέλους και στο όνομα του γενικού συμφέροντος, να σε φορολογούν, να σε ταλαιπωρούν, να σε ληστεύουν, να σε εκμεταλλεύονται, να σε μονοπωλούν, να σε ιδιοποιούνται, να σε συνθλίβουν, να σε εξαπατούν, να σε κλέβουν, κι έπειτα, με τη μικρότερη διαμαρτυρία σου, με την πρώτη σου αντίρρηση, να σε καταστέλλουν, να σε αλλάζουν, να σε εξευτελίζουν, να σε προσβάλουν, να σε κυνηγούν, να σε βασανίζουν, να σε αμαυρώνουν, να σε αφοπλίζουν, να σε εκτρέπουν, να σε φυλακίζουν, να σε τουφεκίζουν, να σε βομβαρδίζουν, να σε δικάζουν, να σε καταδικάζουν, να σε εξορίζουν, να σε θυσιάζουν, να σε πουλάνε, να σε προδίδουν και στο τέλος να σε γελοιοποιούν, να σε βιάζουν, να σε ατιμάζουν.

Αυτό είναι η κυβέρνηση, αυτό είναι η δικαιοσύνη της, αυτό είναι η ηθική της!

Κι όμως υπάρχουν ανάμεσά μας δημοκράτες που παριστάνουν ότι η κυβέρνηση έχει κάτι καλό! Σοσιαλιστές που υποστηρίζουν στο όνομα της ελευθερίας, της ισότητας και της αδερφοσύνης αυτό το αίσχος! Προλετάριοι που θέτουν υποψηφιότητα για την προεδρία της δημοκρατίας!»

Πιερ-Ζοζέφ Προυντόν (1809 – 1865)


ΨΗΦΟ ΣΤΑ 18

(Επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω μια συνομιλία μεταξύ δύο νέων από της προηγούμενες εκλογές).

Α Ρε μαλάκα, ξέρεις ποια είδα στο πάρκο ;
Β Ποια ρε μαλάκα ;
Α Την τέτοια
Β Έλα ρε μαλάκα
Α Ναι ρε μαλάκα
Β Σοβαρά ρε μαλάκα
Α Και ξέρεις με ποιόν ήταν ;
Β Με ποιόν ;
Α Με τον μαλάκα
Β Έλα ρε μαλάκα
Α Ναι ρε μαλάκα
Α Δεν με λες ρε μαλάκα θα πας να ψηφίσεις ;
Β Εσύ ρε μαλάκα θα πας ;
Α Το σκέφτομαι ρε μαλάκα να το ρίξω στον Τσιπρα
Β Ελα ρε μαλάκα αυτός δεν με αρέζει μοιάζει με φλώρος
Α Εσύ ρε μαλάκα δεν με είπες θα το ρίξεις;
Β Σε είπα ρε μαλάκα ότι το σκέφτομαι , αν πάω το βλέπω για Χ.Α  για να τα κάνουν πουτάνα στο μπουρδέλο τη βουλή.

(Η συνομιλία αυτή έγινε στο παγκάκι ενός πάρκου και ο νεαρός στο κινητό είχε ανοικτή ακρόαση).

Υγ. Ο δαίμονας του τυπογραφείου – διαδικτύου έβαλε το χέρι του  η ημερομηνία στο τέλος του κείμενου “Η δημοκρατία τους, η νεωτερικότητα και το πολιτικό ψέμα” είναι 2007 και όχι αυτό το τρελό  Πειραιάς – Δραπετσώνα Μάρτης 20078

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2015, 01:41:01 μμ by G.M »

Αποσυνδεδεμένος MFD2HDX

  • Δακτυλικό αποτύπωμα
  • Cool Mint Expert
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 10
  • Seeking the truth.
    • Προφίλ
    • Debox Gnu/Linux Live CD
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 20, 2015, 02:31:35 μμ »
Χμ... G.M εσύ πιθανά ξέρεις τι να κάνεις στις εκλογές.

Τώρα για να σε "βοηθήσω"...

Μια αγελάδα βγάζει 10 κιλά γάλα. Σου λένε ότι θα πρέπει 10 άτομα να φάνε. Τι θα κάνεις ?
1)Θα δώσεις 1 kg ανά άτομο ?
2)Θα δώσεις 5 kg σε αυτόν που την έχει και 0,5 kg ανά άτομο ?
3)Θα σκοτώσεις τον ένα (γιατί είναι μαύρος και δεν γουστάρεις τους μαύρους) και έτσι θα έχεις 1,2 kg ανά άτομο
4)Θα πουλήσεις την αγελάδα και θα πάρεις 10 κατσίκια γιατί ως γνωστό τα κατσίκια στην Ελλάδα μπορούν εύκολα να βρουν τροφή ενώ οι αγελάδες όχι.
5)Θα φτιάξεις τυρί (περίπου 1 kg) και θα το πουλήσεις για να αγοράσεις κρέας που θα φάει ο manager της αγελάδας ?
6)Η θα ψάξεις να βρεις ένα ταύρο για να κάνεις και άλλες αγελάδες ?

Και έτσι...πας στις κάλπες.

MFD2HDx



« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2015, 02:35:52 μμ by MFD2HDX »
5FAC 2126 60E4 A507 AE59 3B03 089E 91AC AC56 C3C1

G.M

  • Επισκέπτης
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 20, 2015, 04:21:18 μμ »
Χα,χα, χα :) ;) ρε συ MFD2HDX, ωραίο αυτό παραδειγματάκι με τα γελάδια. (Απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας) όμως.

Ένας πονηρός επαρχιώτης, κτηνοτρόφος πολιτευτής θα έλεγε

κε πειδή όλη τη μέρα φτιάνω τον τσοπάνη
γενικώς στο άρμεγμα
κανένας δεν με φτάνει...

ένας μεσάζων- manager  πολιτευτής, που αγοράζει το γάλα κοψοχρονιά θα έλεγε

εμείς η μεσαία τάξη είμαστε η μόνη τάξη
με έντονη συνείδηση εθνική...

ο φουκαράς ο εργάτης θα έλεγε
μάνα δεν μου κολλούν τα ένσημα ...


ο αστός πολιτευτής θα έλεγε,
γιαυτό υπάρχει η δημοκρατία μας,  το κράτος και τα κόμματα για να βάζουνε τάξη.

Ο φίλος μου ο Τζίμης Πανούσης λέει για τους εξωκοινοβουλευτικούς

 Στης βουλής τα έδρανα αχ!
κι εγώ να έκλανα...

Ένα μικρο απόσπασμα  για την αποχή στης εκλογές το 2007 που ανέβασα στο διαδίκτυο.
 
«… Ο Κλαρκ αναλύει την μπακουνική άρνηση της εκλογικής πολιτικής σε σχέση με το συγκεκριμένο επίπεδο του κοινωνικού αγώνα. Αν το επαναστατικό κίνημα αποτελεί την πλειοψηφία, κάθε σκέψη για συμμετοχή στις εκλογικές διαδικασίες κρίνεται θανατηφόρα., διότι «θα ενδυνάμωνε την νομιμοποίηση» των υπαρχουσών μορφών κυριαρχίας, τη στιγμή μάλιστα που το πλειοψηφικό κίνημα μπορεί κάλλιστα να κινηθεί προς την αποκεντρωμένη, συμμετοχική και ελευθεριακή θέσμιση της κοινωνίας.
   
  Όταν το επαναστατικό κίνημα αποτελεί τη μειοψηφία, η υιοθέτηση της εκλογικής τακτικής κρίνεται εξίσου θανατηφόρα, διότι αφ΄ ενός μεν εμποδίζει την ανάδυση και την ανάπτυξη αποτελεσματικότερων αμεσοδημοκρατικών αγώνων, αφ΄ ετέρου δε, οδηγεί, με μαθηματική ακρίβεια θα λέγαμε, «στη δημιουργία ενός νέου στρώματος ηγετών στης τάξης των εργαζομένων».
     
Βέβαια η άρνηση της εκλογικής πολιτικής δεν έχει το χαρακτήρα της μικροαστικής απάθειας και αποχής, που παρατηρείται στις μέρες μας, ούτε το χαρακτήρα της «άρνησης για την άρνηση», αλλά απορρέει οργανικά από τη βαθειά πίστη των αναρχικών στην ικανότητα όλων των ανθρώπων για αυτοπροσδιορισμό και αυτοστοχασμό, εδράζεται δηλαδή, στη θεμελιώδη αναρχική αρχή της Αυτοδιεύθυνσης.
   
  Στη σημερινή πραγματικότητα, κατά τη γνώμη μας, δε μπορεί να κριθεί η αντιεκλογική πολιτική των αναρχικών εν σχέση με την κατάσταση του επαναστατικού κινήματος. Δεν μπορεί να γίνει λόγος για επαναστατικό κίνημα, είτε πλειοψηφικό είτε μειοψηφικό. Και δεν μπορεί να γίνει λόγος, διότι απλούστατα δεν υπάρχει επαναστατικό κίνημα, ανεξάρτητα από την ύπαρξη κάποιων ομάδων και ατόμων, που προβαίνουν σε ορισμένες ενέργειες στο μέτρο των δυνατοτήτων τους. Μια τέτοια συγκυρία, όμως, δεν αίρει την αναρχική αντιεκλογική άποψη.
   
 Ο αναρχικός δεν μπορεί να εννοηθεί, παρά μόνο ως ηθική οντότητα. Και ηθική οντότητα σημαίνει, λειτουργία στη βάση της λογικής  των ποιοτήτων του καλού και του κακού, του δέοντος και του μη δέοντος. Ανεξάρτητα, λοιπόν από την ύπαρξη ή την ανυπαρξία του ταξικού και του κοινωνικού αγώνα καθώς και ανεξάρτητα από το επίπεδό τους, ο αναρχικός και ο αναρχισμός δεν μπορούν ως εκ της φύσεως τους να μετέχουν καθ’  οιονδήποτε τρόπο στην ποσοτική λογική του «μικρότερου κακού», που χαρακτηρίζει καίρια την εκλογική διαδικασία.
   
  Πέρα από αυτή την έξοχη ηθική διάσταση, η αναρχική αντιεκλογική πολιτική ενέχει και τη δική της φιλοσοφική διάσταση. Και εννοούμε τη θεμελίωσή της στον πλατωνικό «πρωταγόρειο μύθο» και στη γενικότερη αρχαιοελληνική σκέψη. Η εκλογική διαδικασία αυτή καθ΄ εαυτή αναγάγει την πολιτική, δηλαδή την οργάνωση της κοινωνίας, σε τεχνική. Όπως υπάρχουν άνθρωποι που κατέχουν την ιατρική τεχνική, άλλο τη δικηγορική, άλλοι την οικοδομική κ.ο.κ., υπάρχουν και κάποιοι που κατέχουν την πολιτική τεχνική, για την άσκηση της οποίας επιζητούν τη ψήφο των άλλων. Εδώ ακριβώς βρίσκεται η ουσία του κοινοβουλευτισμού και της σύγχρονης κατεστημένης «πολιτικής» δεξιάς και αριστεράς.
   
  Στον αντίποδα αυτής της «πολιτικής των ειδικών» τοποθετείται η αναρχική φιλοσοφία, που συλλαμβάνει τη διεύθυνση των κοινών, δηλαδή την αυθεντική πολιτική, ως ανήκουσα στο σύνολο των ανθρώπων, που  εύστοχα ονομάστηκε από τον Αισχύλο «πολισσούχος λεώς». Αλλά από την ίδια ακριβώς λογική εμφορείται και η αρχαιοελληνική πολιτική σκέψη. Όλοι να μετέχουν στην πολιτική, υποστηρίζει ο Πρωταγόρας στον ομώνυμο διάλογο του Πλάτωνα. Διότι, δε θα μπορούσαν να υπάρχουν πόλεις, αν μετείχαν μόνο λίγοι, όπως γίνεται στις άλλες τέχνες – «… Πάντες μετεχόντων . Ού γαρ αν γένοιντο πόλεις, ει ολίγοι αυτών μετέχειεν ώσπερ των άλλων τεχνών ...»

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2015, 04:34:51 μμ by G.M »

Αποσυνδεδεμένος MFD2HDX

  • Δακτυλικό αποτύπωμα
  • Cool Mint Expert
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Thanked: 5 times
  • Karma: 10
  • Seeking the truth.
    • Προφίλ
    • Debox Gnu/Linux Live CD
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 20, 2015, 05:08:50 μμ »
G.M...για να γίνει κουβέντα...

Προσωπικά θεωρώ ότι ζούμε ιστορικές στιγμές. Πραγματικά πιστεύω ότι είναι μια στιγμή που τα παιδιά μας θα μάθουν στην ιστορία. Και ΔΕΝ μιλώ για τις εκλογές αλλά για την παγκόσμια κατάσταση.  Όταν το 1% έχει τον μισό πλούτο του πλανήτη απλά η αστική δημοκρατία δεν έχει νόημα. Έχει αποτύχει...μόνο που πριν πεθάνει θα μας οδηγήσει σε αναταραχές (πολέμους, αλλαγές σε κράτη, κτλπ)

Το θέμα είναι το μετά. Το όραμα που θα μας οδηγήσει μετά. Γιατί έχω βαρεθεί να ακούω μόνο νούμερα, χρήματα, μνημόνια και κέρατα και να μην μιλούν για τον άνθρωπο.

Ρωτώ άρα...
-Τι θέλουμε για τα παιδιά μας ?
-Γιατί εγώ να έχω Nike παπούτσια που φτιάχνουν σκλάβοι στην Ινδία ?
-Γιατί "πρέπει" να αγοράζω λεμόνια από την Αίγυπτο ενώ η ελλάδα είναι γεμάτη δίφορες λεμονιές ?
-Γιατί "έτσι είναι και δεν αλλάζουν τα πράγματα" ?

Τέσπα...Θα μπορούσα να βάλω άλλα 300 γιατί...αλλά μια στιγμή θα πρέπει να δούμε όλοι μας τι είμαστε...και τι θέλουμε.

MFD2HDx


5FAC 2126 60E4 A507 AE59 3B03 089E 91AC AC56 C3C1

Αποσυνδεδεμένος jidan

  • Cool Mint Wizard
  • ****
  • Μηνύματα: 479
  • Thanked: 21 times
  • Karma: -666
    • Προφίλ
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 20, 2015, 06:26:24 μμ »
Ζωγραφίζετε βλέπω. Ας ρίξω κι εγώ λοιπόν την πινελιά μου:

Είδα τα καλύτερα μυαλά της γενιάς μου χαλασμένα απ'
την τρέλα, λιμασμένα υστερικά γυμνά,
να σέρνονται μες απ' τους νέγρικους δρόμους την αυγή γυρεύοντας μια φλογισμένη δόση
χίπστερς αγγελοκέφαλοι που καίγοταν για τον αρχαίο επουράνιο δεσμό με το αστρικό δυναμό στη μηχανή της νύχτας,
φτωχοί και κουρέληδες με βαθουλωμένα μάτια, που φτιαγμένοι ξενυχτούσαν καπνίζοντας στο υπερφυσικό σκοτάδι παγωμένων διαμερισμάτων, αρμενίζοντας πάνω από τις κορφές των πόλεων αφοσιωμένοι στη τζαζ,
που άνοιγαν το μυαλό τους στα Ουράνια κάτω απ' τον εναέριο σιδηρόδρομο και βλέπανε αγγέλους μουσουλμάνους τρεκλίζοντας φωτισμένοι σε ταράτσες λαϊκών πολυκατοικιών,
που πέρασαν απ' τα πανεπιστήμια με μάτια ανοιχτά κι αχτινοβόλα με παραισθήσεις του Άρκανσω κι οράματα δραματικά λουσμένα στο φως του Μπλέηκ ανάμεσα στους μανδαρίνους του πολέμου,
που αποβλήθηκαν απ' τις ακαδημίες γιατ' ήσαν λέει τρελοί κι εξέδιδαν άσεμνες ωδές στα παράθυρα της νεκροκεφαλής,
(...)
που γυρόφερναν τα μεσάνυχτα στο μηχανοστάσιο των τραίνων
κι' αναρωτιόνταν που να πάνε, και πήγαν, χωρίς ν'αφήσουν κανένα με παράπονο,
(...)
που γλύκαναν την ήβη εκατομμυρίων κοριτσιών τρέμοντας
στο δειλινό και είχαν μάτια κόκκινα το πρωί, πρόθυμοι
όμως να γλυκάνουν την ήβη της ανατολής, αστράφτοντας
οπίσθια στους σιτοβολώνες και γυμνοί στη λίμνη,
(...)
πέταξαν τα ρολόγια τους απ' την ταράτσα για να ρίξουν
την ψήφο τους υπέρ της Αιωνιότητας έξω απ' το Χρόνο,
και ξυπνητήρια πέφταν κάθε μέρα στα κεφάλια τους
καθ' όλη την επόμενη δεκαετία,

που κόψανε τις φλέβες τους τρεις φορές συνέχεια ανεπιτυχώς,
το πήρανε απόφαση κι αναγκάστηκαν ν' ανοίξουν
μαγαζιά με αντίκες όπου νοιώθουν πως γερνούν, και
κλαίγανε...

(Ουρλιαχτό - Allen Ginsberg)

Spoiler
System: SparkyLinux "Tyche" (Debian “stretch”) | lightdm MATE 1.12.2
Kernel: 4.4.0-1
Programming level: high
Studies: Πολυτεχνείο, Phd (πουλάω τσιγάρα απ'έξω)
Company: NASA (σκουπίζω τις τουαλέττες)
Malakies: Αλλο τίποτα

G.M

  • Επισκέπτης
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 21, 2015, 01:55:06 μμ »
Αμάν ρε jidan να κάνουμε λίγο καλαμπούρι όχι τόσο δράμα ρε πεδακι μου , τη να κάνουμε τώρα με το ουρλιαχτό ; να κόψουνε φλέβες; να βαρέσουμε επιληψία πάνω στο πληκτρολόγιο ; 
Δε με λες είσαι καινούργιος εδώ πως ανέβηκε το κάρμα σου Karma: 12 και το δικό μου είναι 0;  μήπως με αυτά που ανεβάζει; να αρχίσω και εγώ το τραμα μπας και ανέβη το κάρμα μου;

Αποσυνδεδεμένος jidan

  • Cool Mint Wizard
  • ****
  • Μηνύματα: 479
  • Thanked: 21 times
  • Karma: -666
    • Προφίλ
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 21, 2015, 02:29:14 μμ »
Τι να κάνουμε ρε G.M., ορισμένοι δε βρίσκουμε καθόλου διασκεδαστική την πολιτική κατάσταση και τις κοινωνικές τάσεις που διαμορφώνονται. Οι ρεφορμιστές αλωνίζουν, οι φασίστες καιροφυλακτούν και οι επαναστάτες ομφαλοσκοπούν (παρά τα ξυπνητήρια που πέφτουν συνεχώς στα κεφάλια μας). Για κλάμματα είμαστε, όχι για γέλια. Το "ουρλιαχτό" πάντως είναι αρκετά αισιόδοξο.
Το "Jidan" είναι το νέο μου nick, με ξέρεις σαν "Ελληνοπακιστανό". Για το κάρμα τώρα που το λές, δεν το είχα προσέξει.
Αλλωστε πιστεύω στο Ντάρμα (ατομική ευθύνη) και όχι στο Κάρμα (μοίρα).

"Εγώ, μόνο εγώ είμαι υπεύθυνος να σώσω τον κόσμο.
Αν δε σωθεί, εγώ θα φταίω." (Ν.Καζαντζάκης)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2015, 02:53:07 μμ by jidan »
Spoiler
System: SparkyLinux "Tyche" (Debian “stretch”) | lightdm MATE 1.12.2
Kernel: 4.4.0-1
Programming level: high
Studies: Πολυτεχνείο, Phd (πουλάω τσιγάρα απ'έξω)
Company: NASA (σκουπίζω τις τουαλέττες)
Malakies: Αλλο τίποτα

G.M

  • Επισκέπτης
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 21, 2015, 03:50:28 μμ »
Ρε jidan   Αλλάζεις κάθε βράδυ το βράδυ, ρούχα κι ονόματα ...  ;) :D
όμως είμαστε στην ίδια την συχνότητα
στον ίδιο τον σταθμό' τα όνειρα μας έχουνε ταυτότητα
 αλλά δεν έχουν  αριθμό...

"Εγώ, μόνο εγώ είμαι υπεύθυνος να σώσω τον κόσμο.
Αν δε σωθεί, εγώ θα φταίω." (Ν.Καζαντζάκης)


 Διαβάζοντας το ανάποδα , δεν νομίζεις ότι αρκετή Σωτηράκιδες περάσαν στους αιώνες των αιώνων από τον κόσμο αυτόν τον α-κοσμο ;.

Νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω την αγωνιά; νομίζεις ότι στρουθοκαμηλίζω; η κοινωνική αδράνεια - ως προς την επαναστατικότητα - είναι σαν τον τοίχο, αν πίεσης πάνω του με 150 χιλιόμετρα θα γίνεις χαλκομανία τι χρειάζεται;

Χρειάζονται  συνεργία κατεδαφίσεων που θα υποσκάψουν με το καλεμακι τα θεμέλια αυτού του τοίχου ώστε να πέσει. Μην πεις ότι αυτοί ρίχνουν κτίρια με δυναμίτη στο πιτσ- φιτίλι, το κάμουν όμως για να ξανακτίσουν τα ίδια.

Μην νομίζεις ότι δεν κατανοώ της ανησυχίες – αγωνίες και του MFD2HDX   θα κάνω κουβέντα για αυτά - όχι τώρα - γιατί βαριέμαι. Το χιούμορ το βλέπω σαν αλεξίσφαιρο γιλέκο, από αυτό θα αρχίσουμε και μετά μιλάμε για στρατηγικές.

Υγ. ρε συ jidan αφού γράφεις  ωραία ποιήματα, γράψε μας κανένα για να γουστάρουμε. :-*

Υγ 2. o φίλος μου ο talos που είναι ; πήγε βόλτα τα Σήφη; η άλλαξε και αυτός όνομα;  ??? 8)

Υγ 3. Μήπως σκέφτεται η κοινότητα να κόψη καμιά πρωτοχρονιάτικη πίτα ; για να τα πούμε από κοντά  ;) :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2015, 04:31:21 μμ by G.M »

Αποσυνδεδεμένος jidan

  • Cool Mint Wizard
  • ****
  • Μηνύματα: 479
  • Thanked: 21 times
  • Karma: -666
    • Προφίλ
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 21, 2015, 04:16:47 μμ »
Δεν άλλαξα nick για να μη με γνωρίζουν, γράφω εδώ γιατί: http://linuxmint.gr/index.php/topic,1813.msg27812.html#msg27812
Κατα τα άλλα το ξέρεις ότι πολιτικά συμφωνούμε, μόνο που καμιά φορά το πολιτικό χωρίς στρατιωτική ("πρακτική" πες το αν σε ξενίζει ο όρος "στρατιωτική") υποστήριξη είναι εκ των ων ουκ άνευ.

Στο φόρουμ όπως θα διαπίστωσες και μόνος σου δεν υπάρχει λογοκρισία αλλά τηρείται η σύμβαση του αλληλοσεβασμού. Σεβόμαστε τις διαφορετικές απόψεις (εκτός φασιστών, εννοείται) και γινόμαστε σεβαστοί. Η εδώ κοινότητα δεν ξέρω αν προγραμματίζει κάποια επετειακή εκδήλωση-συνάντηση, ίσως ξέρει ο talos ή κάποιος άλλος συνφορουμίτης. Κάποια άλλη κοντινή μου κοινότητα πάντως προγραμματίζει εκδήλωση του παιδικού στεκιού της. Πάλι καλά που συμβαίνουν κι αυτά να μας δείχνουν ότι αν χάσαμε το παρόν (με δική μας ευθύνη) τουλάχιστον δε χάθηκε το μέλλον.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2015, 04:36:24 μμ by jidan »
Spoiler
System: SparkyLinux "Tyche" (Debian “stretch”) | lightdm MATE 1.12.2
Kernel: 4.4.0-1
Programming level: high
Studies: Πολυτεχνείο, Phd (πουλάω τσιγάρα απ'έξω)
Company: NASA (σκουπίζω τις τουαλέττες)
Malakies: Αλλο τίποτα

G.M

  • Επισκέπτης
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 21, 2015, 04:25:53 μμ »
Δεν άλλαξα nick για να μη με γνωρίζουν, γράφω εδώ γιατί: http://linuxmint.gr/index.php/topic,1813.msg27812.html#msg27812
Κατα τα άλλα το ξέρεις ότι πολιτικά συμφωνούμε, μόνο που καμιά φορά το πολιτικό χωρίς στρατιωτική υποστήριξη είναι εκ των ων ουκ άνευ.

Στο φόρουμ όπως θα διαπίστωσες και μόνος σου δεν υπάρχει λογοκρισία αλλά τηρείται η σύμβαση του αλληλοσεβασμού. Σεβόμαστε τις διαφορετικές απόψεις (εκτός φασιστών, εννοείται) και γινόμαστε σεβαστοί. Η εδώ κοινότητα δεν ξέρω αν προγραμματίζει κάποια επετειακή εκδήλωση-συνάντηση, ίσως ξέρει ο talos ή κάποιος άλλος συνφορουμίτης. Κάποια άλλη κοντινή μου κοινότητα πάντως προγραμματίζει εκδήλωση του παιδικού στεκιού της. Πάλι καλά που συμβαίνουν κι αυτά να μας δείχνουν ότι αν χάσαμε το παρόν (με δική μας ευθύνη) τουλάχιστον δε χάθηκε το μέλλον.

ρε μπουμπουνα αυτό λέω , ότι άλλαξες όνομα για να κρυφτής; :( :o

Αποσυνδεδεμένος jidan

  • Cool Mint Wizard
  • ****
  • Μηνύματα: 479
  • Thanked: 21 times
  • Karma: -666
    • Προφίλ
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 21, 2015, 04:50:46 μμ »
ρε μπουμπουνα αυτό λέω , ότι άλλαξες όνομα για να κρυφτής; :( :o

Δεν είπα αυτό και μη φωνάζεις, θα μου ξυπνήσεις τους ψηφοφόρους.
Spoiler
System: SparkyLinux "Tyche" (Debian “stretch”) | lightdm MATE 1.12.2
Kernel: 4.4.0-1
Programming level: high
Studies: Πολυτεχνείο, Phd (πουλάω τσιγάρα απ'έξω)
Company: NASA (σκουπίζω τις τουαλέττες)
Malakies: Αλλο τίποτα

G.M

  • Επισκέπτης
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 23, 2015, 01:16:37 πμ »
ο προφήτης Μπακουνίσιος
[/size]

"... Από την εποχή που εμφανίστηκε η πατριαρχία, η ιεραρχία, η ταξική και πολιτική κυριαρχία στην ανθρωπότητα  και μέχρι σήμερα,  όλα τα συστήματα είναι συστήματα διαχείρισης των ανθρώπων από τους εκάστοτε κυρίαρχους . Θα έρθει ο καιρός που θα περάσουμε από τα συστήματα διαχείρισης των ανθρώπων στα συστήματα διαχείρισης των πραγμάτων και από το “βασίλειο” της αναγκαιότητας στο “βασίλειο” της ελευθερίας ” Κάτω η κυριαρχία..." Γ.Μεριζιώτης

Εκλογές

... Αλλά γιατί οι αναρχικοί είναι ενάντια στις εκλογές και τον κυβερνητισμό;  Μήπως είναι προσκολλημένοι, όπως η πεταλίδα στο βράχο, σε παλιές παροχυμένες χίμαιρες; Μήπως είναι αντιδημοκρατικοί και στη θεωρία τους εμπεριέχεται ο ολοκληρωτισμός; Μήπως είναι αναχρονιστές και δεν μπορούν να εκσυγχρονιστούν;  όχι φίλοι μου αντίθετα  υποστηρίζουμε ότι  η απόλυτη αφαίρεση της  έννοιας του πολίτη είναι ότι τον μετατρέψανε σε οπαδό, ψηφοφορώ, καταναλωτή και κατά συνέπεια κυβερνώμενο ...


Ο Μιχαήλ Mπακούνιν λέει για τις εκλογές (να σημειώσουμε ότι την εποχή που ο Μπακούνιν έγραφε αυτά τα άρθρα δεν υπήρχαν τα κόμματα με την μορφή που έχουν στις μέρες μας σαν λόμπι και μηχανές οπαδών, ούτε ήταν τόσο γενικευμένο το σύστημα των επαγγελματιών πολιτικών, ούτε φυσικά είχε μαζικοποιηθεί η ψήφος)

“... Το Κράτος δεν είναι τίποτ’ άλλο παρά η ίδια η κυριαρχία κι η εκμετάλλευση τακτοποιημένη και συστηματοποιημένη. Θα επιχειρήσουμε να το αποδείξουμε αυτό εξετάζοντας τις συνέπειες της κυβέρνησης πάνω στις λαϊκές μάζες από μια μειοψηφία, εξ αρχής έξυπνη κι αφιερωμένη αν θέλετε, σ’ ένα ιδανικό Κράτος, θεμελιωμένο πάνω σε μια ελεύθερη σύμβαση. Ας υποθέσουμε ότι η κυβέρνηση αποτελείται μόνον απ’ τους καλύτερους πολίτες. Κατ’ αρχήν αυτοί οι πολίτες είναι προνομιούχοι όχι δικαιωματικά, αλλά ουσιαστικά.

Έχουν εκλεγεί απ’ το λαό επειδή είναι οι πιο νοήμονες, έξυπνοι, σοφοί, θαρραλέοι κι αφιερωμένοι. Διαλεγμένοι απ’ τη μάζα των πολιτών, που θεωρούνται όλοι ίσοι, δεν αποτελούν ακόμη μία ξεχωριστή τάξη, αλλά μια ομάδα ανθρώπων προνομιούχα μόνον εκ φύσεως και γι’ αυτό το λόγο ξεχωρισμένη προς εκλογή απ’ το λαό. Ο αριθμός τους είναι αναγκαστικά πολύ περιορισμένος, σ’ όλες τις εποχές και σ’ όλες τις χώρες ο αριθμός των ανθρώπων προικισμένων με τόσο αξιοσημείωτες ικανότητες ώστε αυτομάτως να έχουν την ομόφωνη αποδοχή από ένα έθνος, όπως η εμπειρία μας διδάσκει, είναι πολύ μικρός. Ως εκ τούτου, κάτω απ’ τον κίνδυνο μιας κακής επιλογής, ο λαός θά ́ναι πάντοτε αναγκασμένος να επιλέξει τους κυβερνήτες του ανάμεσα σ’ αυτούς.

Έτσι, λοιπόν, η κοινωνία διαιρέθηκε σε δύο κατηγορίες, για μην πω ακόμη δύο τάξεις, εκ των οποίων η μία, αποτελούμενη απ’ την τεράστια πλειοψηφία των πολιτών, υποστηρίζει ελεύθερα την κυβέρνηση των εκλεγμένων ηγετών της, η άλλη, σχηματιζόμενη από ένα μικρό αριθμό από προνομιούχες φύσεις, αναγνωρίστηκε κι έγινε δεκτή ως τέτοια απ’ το λαό, και επιφορτίστηκε απ’ αυτόν για να τον κυβερνά. Ανάλογα με τη λαϊκή εκλογή, είναι εξ αρχής διακεκριμένοι από τη μάζα των πολιτών μόνον απ’ τις ιδιαίτερες ικανότητές τους που προκρίνουν για την επιλογή τους κι είναι φυσικά, οι πιο αφοσιωμένοι και χρήσιμοι απ’ όλους.

Δεν εκχωρούν ακόμα στους ίδιους κάποιο προνόμιο, κάποιο συγκεκριμένο δικαίωμα, εκτός από εκείνο της άσκησης, στο βαθμό που οι άνθρωποι το επιθυμούν, των ειδικών υπηρεσιών που τους έχουν ανατεθεί. Κατά τα λοιπά, απ’ τον τρόπο ζωής τους, απ’ τις προϋποθέσεις και τα μέσα για τη διαβίωσή τους, δε διαφέρουν καθόλου απ’ όλους τους άλλους, έτσι ώστε πλήρης ισότητα εξακολουθεί να επικρατεί σ’ όλους. Μπορεί αυτή η ισότητα να διατηρηθεί για καιρό;

Εμείς ισχυριζόμαστε ότι τίποτε δεν είναι πιο εύκολο ν’ αποδειχθεί.Τίποτε δεν είναι πιο επικίνδυνο απ’ την ατομικιστική ηθική του κάθε ανθρώπου όσο η συνήθεια της κυριαρχίας. Ο καλύτερος άνθρωπος, ο πιο έξυπνος, ανιδιοτελής, γενναιόδωρος, καθαρός, πάντοτε κι αναπόφευκτα θα διαφθαρεί σ’ αυτήν τη συναλλαγή. Δύο αισθήματα έμφυτα στην εξουσία ποτέ δεν αποτυγχάνουν να παράγουν αυτήν την εξαχρείωση· αυτές είναι: περιφρόνηση για τις μάζες κι η υπερεκτίμηση των πλεονεκτημάτων του ενός.

“Οι μάζες”, λέει ένας άνθρωπος στον εαυτό του αναγνωρίζοντας την ανικανότητά τους να κυβερνούν για λογαριασμό τους, “έχουν εκλέξει εμένα ως επικεφαλή τους. Με την εν λόγω πράξη έχουν δηλώσει δημοσίως την κατωτερότητά τους και την ανωτερότητά μου. Ανάμεσα σ’ αυτό το πλήθος των ανθρώπων, αναγνωρίζοντας δύσκολα τίποτε κοινό με τον εαυτό μου, είμαι ο μόνος ικανός να διευθύνω τις δημόσιες υποθέσεις.

Οι άνθρωποι μ’ έχουν ανάγκη· δεν μπορούν να κάνουν χωρίς τις υπηρεσίες μου, ενώ, αντιθέτως εγώ, μπορώ να τα βγάλω πέρα μόνος μου· αυτοί, παρόλα αυτά, πρέπει να με υπακούν για το δικό τους καλό, και υποκρινόμενος ότι τους υπακούω, τους κάνω χάρη”. Δεν υπάρχει σ’ όλο αυτό κάτι που κάνει έναν άνθρωπο να χάσει το μυαλό του και την καρδιά του, και να γίνει τρελός από υπερηφάνεια; Είναι, γι’ αυτό το λόγο, η ίδια η εξουσία κι η συνήθεια της κυριαρχίας που κάνει ακόμα και τους πιο έξυπνους κι ενάρετους ανθρώπους, πηγή παραλογισμών, τόσο διανοητικών όσο και ηθικών. Μπακούνιν: Η εξουσία διαφθείρει τους καλύτερους, 1867

«...Η Μαρξιστική θεωρία λύνει πολύ απλά αυτό το δίλημμα. Λέγοντας Λαϊκή Κυριαρχία εννοούν την κυριαρχία ενός μικρού αριθμού αντιπροσώπων που έχουν εκλεγεί απ’ το λαό. Το γενικό και το ατομικό δικαίωμα να εκλέγει κανείς τους λαϊκούς αντιπροσώπους και τους κυβερνήτες του Κράτους είναι η τελευταία λέξη των μαρξιστών, όπως επίσης και των δημοκρατών. Αυτό αποτελεί ένα ψέμα πίσω απ’ το όποιο κρύβεται ο δεσποτισμός της άρχουσας μειοψηφίας, ένα ψέμα πού γίνεται ολοένα και πιο επικίνδυνο γιατί εμφανίζεται ότι εκφράζει την αποκαλούμενη λαϊκή θέληση. Τελικά απ’ οποία άποψη κι αν εξετάσουμε αυτό το θέμα, καταλήγουμε πάντοτε στο ίδιο λυπηρό συμπέρασμα, την κυριαρχία των μεγάλων λαϊκών μαζών από μια προνομιούχα μειοψηφία.

Οι μαρξιστές λένε ότι η μειοψηφία αυτή θ’ αποτελείται από εργάτες. Ναι, πιθανόν από πρώην εργάτες, οι οποίοι μόλις γίνουν κυρίαρχοι πάνω στους λαϊκούς αντιπρόσωπους θα πάψουν να είναι εργάτες. και θα κοιτούν τις απλές εργατικές μάζες απ’ τα ύψη του κυβερνητικού βάθρου, δεν θα εκπροσωπούν πια το λαό παρά μόνο τον εαυτό τους και τις απαιτήσεις πού έχουν για την άσκηση της εξουσίας πάνω στο λαό. Εκείνοι πού αμφιβάλλουν γι’ αυτό γνωρίζουν πολύ λίγο την Ανθρώπινη φύση.

Οι Μαρξιστές λένε ότι αυτοί οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι θα είναι αφοσιωμένοι και καλλιεργημένοι Σοσιαλιστές. Οι εκφράσεις «καλλιεργημένος Σοσιαλιστής», «Επιστημονικός Σοσιαλισμός» κλπ, που εμφανίζονται συνεχώς στους λόγους και στα κείμενα των οπαδών του Λασσάλ και του Μαρξ, αποδεικνύουν ότι το ψευτολαϊκό Κράτος δεν θα είναι τίποτ’ άλλο παρά ο δεσποτικός έλεγχος του πληθυσμού από μια νέα και καθόλου μεγάλη αριθμητικά, αριστοκρατία πραγματικών και ψευτο επιστημόνων. Οι «αμόρφωτοι» άνθρωποι θ’ απαλλαγούν εντελώς από τη φροντίδα της διοίκησης και θα τύχουν τη μεταχείριση μιας πειθαρχημένης αγέλης. Τι θαυμάσια απελευθέρωση πραγματικά!...» Μιχαήλ Mπακούνιν 1867

 
*****


Ξανά ο “προφήτης”

Ο Μπακούνιν, στο έργο του «Θεός και Κράτος», αντιμετωπίζει τους έμφυτους κινδύνους ενός συστήματος που ενώνει την πολιτική εξουσία με την τεχνικο-επιστημονική επιτηδειότητα. Φοβάται ότι το αυθόρμητο της ζωής κατάστρέφεται, εξ αιτίας της «άνωθεν» επιβολής των αναπτυξιακών σχεδίων των επαϊόντων. Επειδή διακατέχεται από μία αξιοσημείωτη εμπιστοσύνη προς τη δημιουργική ικανότητα των ελευθέρα συνεργαζομένων ατόμων, συμπεραίνει ότι ή ζωή είναι «μία υπόθεση απείρως μεγαλύτερη της επιστήμης». Υποστηρίζει ότι τα συγκεντρωτικά σχέδια, όποιες και αν είναι οι αξίες τους, περιορίζουν τη δημιουργικότητα και την υπευθυνότητα των προσώπων- εμποδίζουν, παρά τις υποσχέσεις μιας μελλοντικής απελευθέρωσης, τη γενική εξέλιξη αυτών των τυπικά ανθρωπίνων ιδιοτήτων. Δημιουργείται, τοιουτοτρόπως, «μία κοινωνία όχι ανθρώπων άλλα ζώων».

Επί πλέον, μολονότι αποδέχεται την υπόθεση ότι τα σχέδια υποκινούνται από καλές προθέσεις («εμπνέονται από την πιο αγνή αγάπη για την αλήθεια»), υποστηρίζει ότι δε συμβαίνει κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα, διότι εισέρχεται στο παιχνίδι ένα ακόμη κίνητρο: ή διατήρηση της εξουσίας και των προνομίων των σχεδιαστών. Αυτές οι κριτικές αποτελούν, εν μέρει, μια διεύρυνση εκείνων πού είχαν διατυπωθεί εναντίον τον πιο παραδοσιακών μορφών της γραφειοκρατικής κυριαρχίας, αλλά στην περίπτωση του τεχνικο-επιστημονικού ελέγχου πρέπει να εξετασθούν και άλλοι παράγοντες.

Ένας από τους σπουδαιότερους είναι ο φενακισμός των κοινωνικών διαδικασιών, ο παραγόμενος από την εξειδίκευση που καθίσταται συνεχώς μεγαλύτερη, εξ αιτίας μιας εκτεταμένης και περίπλοκης τεχνολογίας. Η ολοκληρωμένη παιδεία της κοινωνίας, την οποία εγκωμίασαν ο Μπακούνιν και πολλοί άλλοι αναρχικοί, γίνεται όλο και πιο «ακατόρθωτη», η ελλιπής διάδοση της γνώσης, των τεχνικών ικανοτήτων και του ελέγχου οδηγεί τη νέα κυρίαρχη τάξη των τεχνογραφειοκρατών προς μία μορφή κυριαρχίας άνευ προηγουμένου.

«...Έτσι δε θα υπάρξουν πια τάξεις, αλλά μία κυβέρνηση και σημειώστε το καλά, μία κυβέρνηση εξαιρετικά πολύπλοκη, ή όποια, μι όντας ευχαριστημένη, όπως όλες οι άλλες σύγχρονες κυβερνήσεις, με το να κυβερνά και να διαφεντεύει πολιτικά τις μάζες. Θα τις διευθύνει και οικονομικά, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση της παραγωγής και της "δίκαιης" διανομής των αγαθών, της γεωργίας, της δημιουργίας και της ανάπτυξης των εργοστασίων, καθώς και την οργάνωση και τον έλεγχο του εμπορίου, ακόμη και την επένδυση των κεφαλαίων στην παραγωγή μέσω ενός μοναδικού τραπεζίτη, δηλαδή του Κράτους.

Όλη αυτή ή δραστηριότητα θα απαιτήσει πολλές γνώσεις και πάρα πολλούς εγκεφάλους, θα είναι το βασίλειο της επιστημονικής ευφυΐας, το πιο αριστοκρατικό, δεσποτικό, αλαζονικό και περιφρονητικό άπ' όλα τα καθεστώτα. Θα υπάρξει μία νέα τάξη, μία νέα ιεραρχία αληθινών ή ψευδο επιστημόνων και ό κόσμος θα διαιρεθεί μεταξύ μίας κυρίαρχης μειοψηφίας τεχνοκρατών και μίας τεράστιας άμαθους πλειοψηφίας. Και τότε, αλίμονο στις αμαθείς μάζες!...» Μιχαήλ Μπακούνιν, 1867

 
Πέρασαν σχεδόν 150 χρόνια από τότε που έγραψε αυτά ο Mπακούνιν πείτε μου σας παρακαλώ που διαψεύστηκε; δυστυχώς για όλους εμάς στο σήμερα δεν έχει διαψευστεί και πάλι δυστυχώςγια εμάς, όσο διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση που περιγράφει ο “προφήτης” γίνετε το πνεύμα του σαν το παλιό κρασί, που όσο παλιώνει τόσο καλύτερο γίνετε. Όσο δεν σπάει η καταπιεσμένη-εκμεταλλευόμενη ανθρωπότητα αυτή την μποτίλια με το παλιό κρασί,(αλληγορικά μιλάω) επιλέγοντας διλληματικά ή εκβιαστικά πάντα το “μικρότερο κακό” και όχι το “υπέρτατο καλώ” τόσο το κρασί μέσα στην μποτίλια θα παλιώνει στης σκοτεινές κάβες των συλλεκτών της ζωής μας.


«… Ο Κλαρκ αναλύει την μπακουνική άρνηση της εκλογικής πολιτικής σε σχέση με το συγκεκριμένο επίπεδο του κοινωνικού αγώνα. Αν το επαναστατικό κίνημα αποτελεί την πλειοψηφία, κάθε σκέψη για συμμετοχή στις εκλογικές διαδικασίες κρίνεται θανατηφόρα., διότι «θα ενδυνάμωνε την νομιμοποίηση» των υπαρχουσών μορφών κυριαρχίας, τη στιγμή μάλιστα που το πλειοψηφικό κίνημα μπορεί κάλλιστα να κινηθεί προς την αποκεντρωμένη, συμμετοχική και ελευθεριακή θέσμιση της κοινωνίας.
   
  Όταν το επαναστατικό κίνημα αποτελεί τη μειοψηφία, η υιοθέτηση της εκλογικής τακτικής κρίνεται εξίσου θανατηφόρα, διότι αφ΄ ενός μεν εμποδίζει την ανάδυση και την ανάπτυξη αποτελεσματικότερων αμεσοδημοκρατικών αγώνων, αφ΄ ετέρου δε, οδηγεί, με μαθηματική ακρίβεια θα λέγαμε, «στη δημιουργία ενός νέου στρώματος ηγετών στης τάξης των εργαζομένων».
     
Βέβαια η άρνηση της εκλογικής πολιτικής δεν έχει το χαρακτήρα της μικροαστικής απάθειας και αποχής, που παρατηρείται στις μέρες μας, ούτε το χαρακτήρα της «άρνησης για την άρνηση», αλλά απορρέει οργανικά από τη βαθειά πίστη των αναρχικών στην ικανότητα όλων των ανθρώπων για αυτοπροσδιορισμό και αυτοστοχασμό, εδράζεται δηλαδή, στη θεμελιώδη αναρχική αρχή της Αυτοδιεύθυνσης.
   
  Στη σημερινή πραγματικότητα, κατά τη γνώμη μας, δε μπορεί να κριθεί η αντιεκλογική πολιτική των αναρχικών εν σχέση με την κατάσταση του επαναστατικού κινήματος. Δεν μπορεί να γίνει λόγος για επαναστατικό κίνημα, είτε πλειοψηφικό είτε μειοψηφικό. Και δεν μπορεί να γίνει λόγος, διότι απλούστατα δεν υπάρχει επαναστατικό κίνημα, ανεξάρτητα από την ύπαρξη κάποιων ομάδων και ατόμων, που προβαίνουν σε ορισμένες ενέργειες στο μέτρο των δυνατοτήτων τους. Μια τέτοια συγκυρία, όμως, δεν αίρει την αναρχική αντιεκλογική άποψη.
   
 Ο αναρχικός δεν μπορεί να εννοηθεί, παρά μόνο ως ηθική οντότητα. Και ηθική οντότητα σημαίνει, λειτουργία στη βάση της λογικής  των ποιοτήτων του καλού και του κακού, του δέοντος και του μη δέοντος. Ανεξάρτητα, λοιπόν από την ύπαρξη ή την ανυπαρξία του ταξικού και του κοινωνικού αγώνα καθώς και ανεξάρτητα από το επίπεδό τους, ο αναρχικός και ο αναρχισμός δεν μπορούν ως εκ της φύσεως τους να μετέχουν καθ’  οιονδήποτε τρόπο στην ποσοτική λογική του «μικρότερου κακού», που χαρακτηρίζει καίρια την εκλογική διαδικασία.
   
  Πέρα από αυτή την έξοχη ηθική διάσταση, η αναρχική αντιεκλογική πολιτική ενέχει και τη δική της φιλοσοφική διάσταση. Και εννοούμε τη θεμελίωσή της στον πλατωνικό «πρωταγόρειο μύθο» και στη γενικότερη αρχαιοελληνική σκέψη. Η εκλογική διαδικασία αυτή καθ΄ εαυτή αναγάγει την πολιτική, δηλαδή την οργάνωση της κοινωνίας, σε τεχνική. Όπως υπάρχουν άνθρωποι που κατέχουν την ιατρική τεχνική, άλλο τη δικηγορική, άλλοι την οικοδομική κ.ο.κ., υπάρχουν και κάποιοι που κατέχουν την πολιτική τεχνική, για την άσκηση της οποίας επιζητούν τη ψήφο των άλλων. Εδώ ακριβώς βρίσκεται η ουσία του κοινοβουλευτισμού και της σύγχρονης κατεστημένης «πολιτικής» δεξιάς και αριστεράς.
   
  Στον αντίποδα αυτής της «πολιτικής των ειδικών» τοποθετείται η αναρχική φιλοσοφία, που συλλαμβάνει τη διεύθυνση των κοινών, δηλαδή την αυθεντική πολιτική, ως ανήκουσα στο σύνολο των ανθρώπων, που  εύστοχα ονομάστηκε από τον Αισχύλο «πολισσούχος λεώς». Αλλά από την ίδια ακριβώς λογική εμφορείται και η αρχαιοελληνική πολιτική σκέψη. Όλοι να μετέχουν στην πολιτική, υποστηρίζει ο Πρωταγόρας στον ομώνυμο διάλογο του Πλάτωνα. Διότι, δε θα μπορούσαν να υπάρχουν πόλεις, αν μετείχαν μόνο λίγοι, όπως γίνεται στις άλλες τέχνες – «… Πάντες μετεχόντων . Ού γαρ αν γένοιντο πόλεις, ει ολίγοι αυτών μετέχειεν ώσπερ των άλλων τεχνών ...»
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2015, 01:36:26 μμ by G.M »

Αποσυνδεδεμένος fofikos

  • Excelent Mint Guru
  • *******
  • Μηνύματα: 1032
  • Thanked: 6 times
  • Karma: 37
  • Just an idea in a long chain of discovery
    • Προφίλ
Απ: Αγαπητοί λινουξιωτες και λινουξιωτησες
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 23, 2015, 06:03:27 μμ »
αυτες οι θεωριες ηταν πολυτιμες, τον καιρο που ο Μπακουνιν ηταν ταμπουρωμενος και ζωσμενος με φισεκλικια.
οι ανθρωποι ανατρεφονται για να θελουν το καλυτερο για τον εαυτο τους. η εξουσια ειναι ενας στοχος για το καλυτερο τους.
Ισως γιαυτο οι ανθρωποι δεν ξηλωνουν εξουσιες. μια μερα ισως το παιδι τους να παρει λιγη εξουσια.
Αν ο "αρχηγος" δεν εχει εξουσιες και προνομια αλλα υποχρεωσεις που πρεπει να τηρησει, τα πραγματα αλλαζουν.
Δεν θα χρωσταει "χαρες", δεν θα βολευει κομματοσκυλα.
Αυτος που δουλευει δωρεαν για το χωριο, δεν θα γινει ποτε διεφθαρμενος. ενας διεφθαρμενος δεν θα αναλαμβανε ποτε αυτη την ιδιοτητα.
εξαλλου, οποιος δουλευει καπου, ωφειλει να ειναι υπακουος.
Spoiler
Linux Mint 17.1 Rebecca
ASUS STRIKER II EXTREME
Core2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz
AMD Radeon HD 6800 Series
SB-XFi - Creative X-Fi